"revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi"

30 Kasım 2009 Pazartesi

Yarışma Başladı


Geçtiğimiz günlerde duyurusu yapılan ve tam anlamıyla kurban bayramının 4. günü açıklanacak olan "revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi" adlı seo yarışmasının bugün ayrıntıları verildi. Bende kendimi denemek amacıyla yarışmaya katılmaya karar verdim. Seo yarışmasının ne demek olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Buraya gelip bu yazıyı okuduğunuza göre muhtemelen seo nedir biliyor olmalısınız :) Yarışmanın başlangıcından kısa süre sonra blog yayınlamak herhalde artı avantaj olsa gerek diye düşünüyorum. Önceden de birçok yarışmaya katıldım kendimi denedim birşeyler yaptım kazandım falan derken yarışmadan bahsedelim. Dikkatimi çeken kural domainde yada blogda "brnckvvtmllttrhaberi" kelimesinin geçmesi gerekiyor.
 Yarışmaya katılan yarışmacılar revizyon.com.tr/kodlar.txt burada bulunan kodları sitelerine eklemek zorunda. Fakat linklerin hepsini bir ekleme zorunluluğu yok yani 16 Aralık 2009 tarihinden itibaren kodlardan en az 3 tanesini eklenecek. 30 Aralıkta en az 5 tanesini, 15 ocakta en az 7 tanesini, 30 ocakta linklerin hepsi eklenecek. Hem yarışmacılar için hemde sponsor linkler için bence güzel bir tercih. Sandbox gibi bir durum olmaması açısından "revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi".kontrolü şu adresten yapılacak. Diğer kurallar klasik seo yarışmalarında olduğu gibi ayrıntılıca incelemek istiyorsanız şuradaki ilgili R10 sayfasını inceleyebilirsiniz.

Yarışmanın ödülleri ise şu şekilde :

  1. 2000 TL
  2. 1250 TL
  3. 1000 TL
  4. 750 TL
  5. 500 TL
  6. 100 TL
  7. 100 TL
  8. 50 TL
  9. 50 TL
  10. 50 TL
ilk 10 sıraya ödül mevcut. Güzel bir yarışma olacak gibi gözüküyor. Tüm yarışmacılara şimdiden başarılar. Hakeden kazansın...

"revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi"

1 yorum: